Bewonerscommunicatie
Wits Beilen voert vastgoedonderhoud in een bewoonde omgeving. De uitvoerders en vaklieden zijn tijdens hun werkzaamheden gefocust op het welzijn en de tevredenheid van de bewoners en recreanten. Maar de aandacht voor hen start al bij de voorbereiding.
Zeker in een recreatieve omgeving is het belangrijk om de planning nauwgezet en met regelmaat met de opdrachtgever door te spreken. Zo kan deze goed aansluiten op de bezettingsgraad en kan de overlast voor de gasten op slimme wijze worden geminimaliseerd.
Naast overlast minimaliseren, is het voorspelbaar maken van de overlast en het in contact staan met bewoners voor ons ook belangrijk. Afhankelijk van de intensiteit van het project, is de uitvoerder het aanspreekpunt, of zet Wits woonconsulenten in. Onze informatiebulletins worden door de bewoners als prettig en uitgebreid ervaren. Naast een basisplanning en toelichting op werkzaamheden en verwachte overlast, vermelden wij ook voor hen belangrijke zaken zoals directe contactgegevens, hoe om te gaan met onverwachte schade en elke acties wij van hen in de voorbereiding verwachten. Zo werk je optimaal samen met de bewoner.
Dat deze aanpak bijdraagt aan de tevredenheid, blijkt o.a. uit de langdurige relaties met opdrachtgevers én de klanttevredenheid.