24/7 Service onderhoud

Bij de 24-uursservice meldt u onvoorziene zaken als een gebroken ruit, een geforceerd slot of een lekkende leiding. Onderhoud dat soms direct om actie vraagt. Daarin voorziet Wits als beheerder en als uitvoerder. Een uitkomst voor bijvoorbeeld woningcorporaties en Verenigingen van Eigenaren.

  • Onverwacht reparatie- en onderhoudswerk Onverwacht reparatie- en onderhoudswerk
  • Centraal nummer Centraal nummer
  • De hele week dag en nacht bereikbaar De hele week dag en nacht bereikbaar
  • Online planning- en beheerssysteem Online planning- en beheerssysteem

Telefonische of digitale melding

Er zijn twee soorten meldingen: niet-spoedeisende en spoedeisende meldingen. De medewerker of bewoner doet de melding van de storing via de telefoon of mail, ongeacht het moment van de dag. Zij kunnen altijd rekenen op de 24/7-dienst.

Ook na kantoortijd bereikbaar

Ons klantcontactcenter en servicedienst zijn 24 uur per dag bereikbaar en bemenst door vriendelijke medewerkers. Ook ná kantoortijd wordt dezelfde afgesproken procedure doorlopen en wordt de klacht binnen de gestelde criteria afgehandeld. Met uw eigen code heeft u altijd inzicht in de voortgang en de status van de verschillende meldingen, via het online service portaal. 

Kom vrijblijvend met ons in gesprek

Wilt u sparren over het onderhoud van uw vastgoed, ontwikkelingen in de markt of specifieke projecten? Heeft u wellicht andere vragen?

Maak nu een afspraak